Известие

Collapse
No announcement yet.

спирачни апарати

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • спирачни апарати

    има едно тракане в подвижната част на апаратите във водачите,стягам ги ,но тракането остава.някакво мнение за премахването му или трябват нови апарати.
    alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
    alfa 33 1.7 IE 92гд.
    alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
    lancia delta 1.9td 99гд.

  • #2
    извади водачите и виж дали са износени.
    точка

    Comment


    • #3
      явно са износени има луфт
      alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
      alfa 33 1.7 IE 92гд.
      alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
      lancia delta 1.9td 99гд.

      Comment


      • #4
        Натъпчи ги първо с водоустойчива грес.
        И по-добре да тропат, отколкото да блокират. И се увери, че не е от накладките. Защото по принцип те тропат.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Аз кардинално решавам проблема със спирачните апарати на 33 - заминават, апарати накладки и дискове в кофата. От фабричните още от завода нищо не става, пълни лайна са. Заменям ги с по-голими дискове, апарати и накладки и нещата си идват на място.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от becksalfa Покажи съобщение
            явно са износени има луфт
            може те да са износени - тогава нови, но може и леглата да са износени-бай стругар
            точка

            Comment


            • #7
              ще пробвам това с греста,предполагам тракането ще намалее,но едва ли ще изчезне.
              alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
              alfa 33 1.7 IE 92гд.
              alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
              lancia delta 1.9td 99гд.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от becksalfa Покажи съобщение
                ще пробвам това с греста,предполагам тракането ще намалее,но едва ли ще изчезне.
                Бе ти сложи и малко талаш, пък да видим дали няма да спрат!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Здравейте колеги, търся заден ляв спирачен апарат с работеща ръчна спирачка за Alfa 33 1.7 16V 907A1C 1992г. Прилагам и линк към снимка за избягване на недоразумения: http://www.alfasud-parts.co.uk/catal...40-320x256.JPG

                  Двама колеги от форума се опитаха да помогнат, но в единия случай апаратите се оказаха не за моя модел, а във втория точно левият, които ми трябва, на ръчна не работи - буталото не се движи. Надявам се, че все някъде в България ще се намери един апарат.
                  Alfa Romeo 33 1.7 Boxer 16V

                  Comment


                  • #10
                    А зсе чудя защо се мъчите да ремонтирате неща, които от завода са лайно. Има и тема, направил съм я и важна и т.н. само и само да е синтезирана и точна инормацията.

                    Та накратко: Спирачни апарати от 145/6 стават дирактно на 33. Има в моргите по 20 лв. бройката. Слагаш и забравяш за проблеми. А освен това от по-нова 145/6 са и алуминиеви апаратите.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #11
                      Проблемът е решен. Сърдечни благодарности на Plamen33 за безкористността и отзивчивоста.
                      Alfa Romeo 33 1.7 Boxer 16V

                      Comment


                      • #12
                        Ей сега влизам за малко, та да уясна и аз малко историята, а и Боби да се изкаже.
                        Апаратите, които колегата казва, че не стават ги свалих без особена причина от моята 33-ка и там сложих от алуминиевите от 145/6.
                        За протокола: нищо не се подобри, нито се влоши.
                        Станаха си едно към едно.
                        Колегата казва, че не са му стават, а в разговор с Боби се уточни, че няка как да не станат.
                        Я колегата да даде снимки на апаратите, моста и шенкела, защото почвам да се чувствувам идиот!
                        Ей така да подискутираме.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Бате Иво планката на апарата за жилото идва точно срещу моста и стават едни невиждани чупки аз реших проблема с промяна на ъгъла с ЦО
                          Attached Files
                          Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
                          155 2.0 16v 150hp Super
                          146 1.9 jtd fl

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Plamen33 Покажи съобщение
                            Бате Иво планката на апарата за жилото идва точно срещу моста и стават едни невиждани чупки аз реших проблема с промяна на ъгъла с ЦО
                            Да, играе се с телоподаващо, но това което си направил не е толкова удачно и ще обясня защо. Аз завъртам цялата планка основа с няколко градуса, наварявам на планката мъничко парче, пробивам нова дупка на около 6-7 мм от старата и после стягам обтегача на ново място, така апарата не губи от хода си а жилото идва перфектно.

                            А при чичко ви Иво няма проблеми този апарат, защото моста на 4х4 е различен, идва по-високо и на жилото не му пречи нищо.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #15
                              Виждам че вече всичко е изяснено, но въпреки това качвам исканите снимки. Качествената снимка на оригиналната част е тази, която става на моята кола, а двете замазани снимки са на апаратите, които не стават, защото са за 4x4, а както вече се каза, там мостът е различен.[ATTACH][ATTACH]Click image for larger version

Name:	IMAG0175.jpg
Views:	1
Size:	40.5 Килобайта
ID:	2330070[/ATTACH][/ATTACH]
                              Attached Files
                              Alfa Romeo 33 1.7 Boxer 16V

                              Comment

                              Working...
                              X